2020
Reklamní polokošile, mikiny a trička potěší každého
Dárky pro zvláštní příležitosti
Mnoho lidí vám potvrdí, že jim přináší nejméně stejně velkou radost dárky rozdávat, ve srovnání s jejich přijímáním. Týká se to hlavně blízkých členů rodiny a přátel, s nimiž sdílí své zájmy. A právě zájmová činnost ve volném čase nás nejvíce spojuje, ať už v podobě sportovních soustředění, tréninků, zápasů a klání, anebo v podobě výletů, dovolených a jiných pobytů v přírodě.
Dárky mohou být skutečně jen symbolické, není nutné utrácet vysoké sumy, abychom někomu udělali radost, je známo, že člověka někdy potěší jen pouhá drobnost, darovaná od srdce a s opravdovým zájmem o dotyčnou osobu.
Potisk nebo výšivka – do kategorie nevšedních dárků patří i předměty s potiskem nebo výšivkami, zvláště pokud se jedná o vlastní náměty. Technické zpracování je dnes na takové úrovni, že lze takto upravit takřka jakýkoli předmět, a tak záleží hlavně na správné volbě tématu, aby zaujal, nebyl vtíravý a nevkusný a naopak připomínal někoho důvěrně známého, anebo příjemně strávené chvíle.
Méně je mnohdy více – toto známé pořekadlo byste měli naplnit i zde, u reklamní polokošile, trička, čepic, deštníků, hrnků, USB disků atd. Volte raději drobná loga, méně nápadná, dobře barevně sladěná. Co se většinou osvědčí, je jméno či přezdívka na levé straně hrudi nebo na zádech, doplněné o název akce nebo oslavy, a to v jedné barvě nebo jen v několika základních barvách, případně kombinace dvou kontrastujících barev.
Propagace výrobků a služeb – reklamní textil je vždy vděčným tématem pro tento způsob reklamy, lidé zpravidla ocení takové dárky, které jsou sice nepřímo osobní, ale naznačují zvýšený zájem o zákazníka. Jistě vám udělá radost drobnost k nákupu, např. taška s potiskem, propiska, keramický hrnek, tričko, šátek, čepice nebo polokošile. Lidé vám pak v budoucnu mohou odpustit i nějakou chybu a budou se k vám rádi vracet. Platí zde nepsané pravidlo, že stejné přitahuje stejné, když budete šťastní a spokojení, budete k sobě přitahovat osoby stejného smýšlení.